„Wuschtsalat Song“ – Freitagsvideo 15.06.2012

Weils so gut zum Sommer passt und weiß ich den Text eh mal irgendwo ablegen wollte.

YouTube

Mit dem Laden des Videos akzeptieren Sie die Datenschutzerklärung von YouTube.
Mehr erfahren

Video laden

Am Samschdich Obed denk i mir, i hock end Sonna nei,
b’schdell m’r no a Radler, des kommt au ziemlich glei!
Ond weile ned blos Du’scht han, sondern Honger au,
Frog i no da Manne „Du, däd des gau?“

I wedd an Wuschtsalat! I hätt gern an Wuschtsalat!
I hätt gern an Wuschtsalat! An Wuschtsalat! Wuschtsalat!
I hätt gern an Wuschtsalat! I hätt gern an Wuschtsalat! An Wuschtsalat!

D’r Manne said: „Dees duad m’r leid, mei Kihlschrank der isch leer!
Ond i griag oms verregga koin Wuschtsalat meh her!“
I sag „Manne des koh doch garet sei! Das Du koi Wuscht meh hosch.
Jetzt rennsch halt g’schwend zum Biagla nom, sonscht hau I d’r ois uffd Gosch!“

I will an Wuschtsalat! I will jetztet an Wuschtsalat! I will jetztet an Wuschtsalat!
I will an Wuschtsalat! I will jetztet an Wuschtsalat! I will jetztet an Wuschtsalat!

2
Hinterlasse einen Kommentar

1 Kommentar Themen
1 Themen Antworten
0 Follower
 
Kommentar, auf das am meisten reagiert wurde
Beliebtestes Kommentar Thema
2 Kommentatoren
  Abonnieren  
Benachrichtige mich bei
mbod77

Also ich muss mich ja hier mal beschweren, Da war koin eoinziger reachter schwäbischer Wuschtsalat dabei bei den ganzen Bildern aus dem Video. Da göhrt a ordentliche Schwarzwuscht noi! So jetzt währ des au geschätzt

Isch mir au scho uffgfalla.